Det känns som igår...

Jaha, då var man hemma igen då.. Känns både och, hade vart skönt med värmen men det är ändå skönt att komma hem (dom 3 första dagarna =P)..
Det är en sak som jag saknar sååå SJUKT mycket, snyft.. Liiiiiinnnnnn, kom hem... NU!!

Flygresan gick bra, lite lång kanske men det gick ändå ganska fort..
Höll på att bli kvar i Singapore =P Nej då, ingen risk..
Det var nämligen så att jag träffade en "gubbe" på Brisbanes flygplats.. Han var från NyaZeland, såg ut som han kom från Fiji (och det säger ju de mesta), kort, tjock, hade massor med guld kedjor OCH VÄRSTA guldklockan, sa att han var affärsman men de vette FN.. Haha..!!
Han satte sig ner och började prata med mig och frågade varför jag inte stannade i Singapore några nätter när jag ändå skulle åka förbi..?? 
-Jag: Nej jag vill åka hem nu och så vill jag ju inte resa själv..
-Han: Men jag kan vara med dig.. Jag betalar allt, boende, mat och allt som behövs...
-Jag direkt: JA...... Or not, skulle inte tro det va..
Han ville iaf ge mig sin mailadress och telnr.. efter typ 5 minuters letande efter visitkort i väskan så började han skriva på något.. Vet ni vad det var..?? Han hade tagit ett hotells visitkort och strukit över deras uppgifter och skrivit ditt honoms.. Haha, vilken man..!! Usch, jag blev riktigt äcklad...

Aja, nu är jag iaf hemma.. Här har det hänt mycket kan jag lova.. Lite nya skyltar här och där, DinX har ny, Färghandeln och såklart har LarzKristerz skyltar lite överallt.. =P
Vad har hänt mer då.. Hm..!! Kommer inte på något på rak arm men jag ska fundera ut något, blir svårt men det borde finnas något mer..

Jag har iaf hunnit med mkt sedan jag kom till Sverige.. IKEA påvägen hem från Arlanda, träffa massa folk, åkt skidor, klippt, bakat till Brittney ;), gjort köttbullar, gått på "stan" och fikat och hämta mina kära syskon på tåget nu ikväll..
Vi käkade en god middag, kött, potatis och kantarellsås, HELA familjen.. Det var mysigt..!!
Sen blev jag shaufför, jag som skulle vara hemma med the family..  Men Men, det kommer säkert fler gånger..

Nu är klockan ganska mkt, måste sova för jag ska upp tidigt för att kolla på lucia på tv..

Hur har ni det, alla andra..??

KramKram


Kommentarer
Postat av: Lillvor

Juste Evvan det är ju Lucia idag.. åhh vad mysigt! Det är iaf skönt att du kommit hem ordentligt.. saknar dig med massa massa massa! Nu ska jag duscha och kanske kolla på film, eller kanske sitta vid datorn.. har inte riktigt bestämt mig än:P haha.. puss på dig hjärtat! kraaam

2008-12-13 @ 09:39:16
URL: http://linnilimpan.blogg.se/
Postat av: Lillvor

Mycket dålig uppdate här tycker jag..

2008-12-17 @ 22:40:21
Postat av: Johanna

Hej! JO det är jättebra med mig!

Själv då`? hemma efter alla färder?



Jo man måste ligga i om man ska hålla intresset uppe för det här med blogg...=)

2009-01-24 @ 23:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0