Inte min grej...

Hejsan svejsan..

Nej det här med blogg var kanske inte riktigt min "grej"..
Det kanske är bara för att jag inte har så mkt att skriva om.. Jo det har jag ju men orka.. Det är så tråkigt när det inte är så många som kommenterar fast å andra sidan så måste man ju börja någonstans.. En vacker dag kanske det är jätte många som har hittat hit =)

Här nere i Australien händer det väl inte särskilt mycket.. Sol, träning, mat och sömn, det är väl allt..

Igår och idag är ett undantag..
Vi var tvugna att ta en pause från solen så vi var till Aquarium och World Life igår, såg massa äckliga, fula, söta, giftiga (och allt vad det var) djur..
Vi gick dit och hem och det var sjukt varmt så när vi väl var hemma senare på kvällen hade vi fått värmeslag.. Vi orkade inte göra någonting, det var tänkt att vi skulle träna men det blev lite film istället. Freaky friday.. Den var ju ganska rolig faktiskt men som vanligt hade Linn sett den och somnade.. Tråkmåns..!!


   

   

  


Idag händer det inte mkt.. Tråkigt väder, Linn jobbar :( och jag är hema själv.. Ska väl gå till gymmet och underhålla mig lite grann..
Ikväll ska vi käka tacos för ovanlighetensskull =) Det var ju faktiskt ett bra tag sen..

Hemlängtan har jag som bara den just nu, sista veckan har ju vart värst.. Nu när jag vet att det är så nära tills jag får träffa alla där hemma igen.. Ååå vad roligt det ska bli..!! 

Aja, nu ska jag ta mig i kragen och träna lite..

Ärums... KramKram

Kommentarer
Postat av: Lillvor

Stckars liten som varit själv hemma idag, och tråkigt väder till på köpet =( usch.. men nån måste ju få in pengar i den här famlijen också :P haha.. Men du är ju duktig och tränar du.. Fan Eivor jag vill inte att du ska lämna mig =( usch och fy och blä.. men vi kanske ses snart ;) haha.. Nej hörrödu gummsigumms ska vi kolla på en liten film nu kanske?! eller, vill du kolla på film?! jag vet, jag är tråkig.. men det är ju bra att du får se lite också! Puss på dig bästaste

2008-12-04 @ 11:34:42
URL: http://linnilimpan.blogg.se/
Postat av: Emelie

hej gumman.. åå va roligt, vill oxå se såna djur ju.. får gå till kattdränkan å se om ja hittar nå djur, kanske ett grodyngel. fast ja får nog vänta tills sommaren kommer igen :D haha

ska bli så roligt att du kommer hem.. MISS U

2008-12-04 @ 16:03:29
Postat av: Nöten!

HAAAllÅ!

Snart! Snart!! Jag väntar!! :P

KRAM!!!!

2008-12-04 @ 18:58:34
Postat av: nea o mamsen

Hej gumman ! Va kul att få se lite kort igen, det var ingen goding du pussade på i det akvariet, usch ! Idag har vi gjort Ikea, lite småkrams blev det.Snart får vi äntligen ses igen det känns som det var längesedan. Ha de nu så gott sista dagarna. Puss o Kram !

2008-12-04 @ 23:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0