Resfeber, jag..!? Nej då...

HejHopp...

Om ungefär 17 timmar åker jag till Sydneys flygplats för att ta flyget till Brisabane, byta flyg till Singapor vidare mot London och Stockholm.. Efter 3 flygbyten och 48 timmar är det meningen att jag ska vara i Älvdalen.. Jag kan ju erkänna att jag gruvar mig ganska mycket men det ska nog gå bra =) 

Sista dagen här i Australien har jag tvättat, packat, pratat med mina kära föräldrar, fixat en överraskning till Linn, städat lite och nu sitter jag här i soffan, ska snart ta en promenad in till stan och Linn.. Vi ska ha picknick i parken när hon har lunch MEN det vet inte hon ännu..

Ikväll blir det nog ett besök till Starbucks och sen blir det förståss Andra Avenyn..
Kanske en liten middag med våran hyresvärd Pete och Linns "nya" rumskompis Heike..

Nu måste jag gå så att jag hinner in till Linn när hon får rast..

Pusselipuss...!!

Kommentarer
Postat av: Lillvor

Tack så jätte mycket gumman för idag! kommer sakna dig nåt enormt mycket, men jag säger bara men och du vet vad jag menar =) Du är bäst, nu kollar vi på film tycker jag.. pussel

2008-12-08 @ 12:12:03
Postat av: mamsen

Hej Hjärtat, önskar dig en trevlig resa och så syns vi snart på arlanda.

Kram Mamma

2008-12-08 @ 18:03:58
Postat av: Anonym

Skönt att höra att du är på G.. För inte förrens nu känns det som att man är säker på att du bestämt dig för att komma hem.. :P

Ses snart!!

KRAMAR!!

2008-12-08 @ 22:10:47
Postat av: Emelie

hoppas de går bra med flyget. önskar dej all lycka till. å va roligt de ska bli när du kommer hem :) miss u

2008-12-09 @ 19:30:12
Postat av: Lillvor

Ja bara lilla jag IGEN då, har fortfarande lite tråkigt.. började maila lite med en gammal lärare, men nu ska jag somna till en film.. förtfarande skitväder ute, usch och fy och blä! Grym är du glöm aldrig det gumms.. tänk att ha Britney som mamma liksom ;P och jag ska få träffa henne IRL (in real life) och kanske få göra hennes nya musikvideo.. nej usch vilket babbel det blev nu.. But I need someone to throw up all shit on :P haha! Bedtime for me, and bake time for you.. Lucky you! I wish you were here! XOXO

2008-12-12 @ 12:50:02
URL: http://linnilimpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0