Oj vilken start...

Sådärja, nu har Eveline också en liten blogg =) åå så roligt..

Namnet är ju ganska smart tycker jag för hon har ju lite problem med hur hon stavar
sitt namn =P eller jag har det.. blir så förvirrad... K eller C?

Idag är det en bakisdag och vi är otoligt hungriga och sugna på allt, men det regnar ute
så vi vill inte gå ut och vi har ingenting hemma.. poppade lite popcorn förut och
drack pepsi men vi vill ha maaaaat!
Kan nån kanske komma med lite mat till oss? Bayswater Rd i Sydney =)

Kvällen igår vill vi helst bara glömma så den ska vi inte prata om..

Jag tycker också att det är otrolig tråkigt att Eveline ska åka hem till Sverige igen
den 9 december =( kommer bli så tomt och trist här, vad ska jag ta mig till utan
min andra hälft?! Vi har ju nästan suttit ihop i fyra månader, har sovit utan varandra
2ggr.. Vi gör allt tillsammans, tvättar, lagar mat, tränar, shoppar, städar, solar, borstar
tänderna.. ja ni ser, hur ska detta gå?!
Jag kommer förmodligen efter... vet inte när och hur, men snart...


Kul att jag fick äran att skriva det första inlägget.. Nu får Eveline ta över, jag ska bli
en trogen läsare av denna blogg och kommentera vartenda inlägg =)

Ni kan ju gå in och skriva nån rad på min blogg också, linnilimpan.blogg.se =)

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

Nämen vad fin blogg du har Eveline =) haha, ska fixa den snart.. men först vill jag ha mat.. vad ska vi äta?! jag vill ha nåt gott.. du behöver inte skriva tillbaka, säg bara! :P haha, puss & kram

2008-11-28 @ 04:41:45
URL: http://linnilimpan.blogg.se/
Postat av: T

I passet står det hur du stavar ditt efternamn..

2008-11-28 @ 15:17:29
Postat av: Emelie

åååå va ja saknar dej gumman :'( ska bli så roligt att du kommer hem igen å vi kan ut å ragga lite i mammas bil ;) haha fy fan va KUNG du är evvan ;) haha.. ha de bra

2008-11-28 @ 15:55:31
Postat av: Anonym

Trevlig helg! :)

2008-11-28 @ 15:58:31
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: mamman

Hej,hjärtat!Va kul med en blogg, skulle vilja se lite kort oxå.

Kram mam

2008-11-28 @ 16:15:47
Postat av: Nöten!

Hörru!! Trevligt med en blogg.. Den ska jag ha Stenkoll på.. Jag kommer att hänga här varje dag.. :P

Saknar!!

Kram!

2008-11-28 @ 18:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0