Lucköppningen kan börja ;)

Jaha, då är det bara 24 dagar kvar till jul.. Första advent idag, jag och Linn kom precis upp från polen.. Vi har legat och solat, badat, spelat kort och flumma oss lite i kameran.. Blev väldigt roliga filmer, tycker vi iaf :D Tror vi ska lägga ut dom på fejjan så det är bara att gå in och kika..
När vi låg och solade så kom det helt plötsligt  vattenballonger flygandes.. Det var Pete och Heike som stod på balkongen och kastade ner på oss. Linn bah: jag trodde det var cocosnötter.. Haha!! Det var roligt.. 


       


Just ja, kanske ska berätta att jag lyckades lura med Linn och Sara på partyt igår.. Mooahahaha!!
Nej men det var inte så svårt.. Dom kunde inte säga nej när jag hade vart så snäll och gjort mat till dom..
Vi sminkade oss lite rockigt, spelade lite dryckeslekar, usch dom var inte roliga.. Det var Sara som lärde oss, man skulle dricka när dom sjöng ett visst ord i låten och det var typ de enda ordet dom sjöng.. HELA TIDEN alltså :P Sara då!! Vi stängde av efter första refrängen..


       



Vi hade iaf JÄTTE roligt, som vanligt när vi går ut.. Kommer inte riktigt ihåg allt det roliga men roligt var det.. 
Kan lägga in lite mer bilder.. Bilder säger ju mer än tusen ord ;)


               



Jaha, nu ska jag och Linn ha en mysig första advent.. Även om den inte kommer bli lika mysig som i Sverige men jag klagar inte :P
Det gör Linn, hon står i köket och klagar på att köttfärssåen hon håller på att laga inte blir nå bra.. What!? Hon behöver nog lite hjälp.. Måste gå..!!

KramKram

Kommentarer
Postat av: Linn & Evelines trollskola

Hockos Pockos Fillijockos =) det var bara lilla jag som trollade in mig på din sida.. Oj vad jag kan.. Nej skriver sen för nu ska jag trolla ner mig till poolen igen, vi har ju redan lyckats trolla bort molnen.. Sim sallabim! poff...

2008-11-30 @ 03:21:10
URL: http://linnilimpan.blogg.se/
Postat av: Emelie

´haha flyggande kokosnötter :) nu är de inte lång kvar tills du kommer hemåt :D miss u <3

2008-12-02 @ 16:37:07
Postat av: Bara jag

Evvan lite dålig uppdatering nu tycker jag.. hmm! du får väl skriva nåt när jag går och jobbar.. usch jag vill inte, och så är det ju länge också.. nu vill jag hem! puss puss

2008-12-04 @ 00:53:53
URL: http://linnilimpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0