Who knows!?

Hejsan allahopa... Tack Linn för din hjälp, nu tar jag över =)
Som jag sa till dej så kan jag lika gärna skriva din bloggadress och skicka alla mina bloggläsare dit eftersom vi antagligen kommer skriva ganska lika.. Vi sitter ju typ ihop du och jag, men det är jag glad för =D

Nej då, jag ska försöka skriva så ofta jag kan och har tid..

Igår var det som sagt en väldigt seeeeeg dag, tror vi låg i sängen hela dagen förutom 2 timmar då vi var och handlade och gjorde tacos.. Vi var lite trötta!!
När vi väl skulle sova igen så var man inte det minsta trött, låg och pratade med mamma på msn till klockan var 02.00.. Oj va tiden gick fort..

Så imorse när klockan ringde var jag inte så pigg på att gå upp men vi fick lov att gå till gymmet för där hade vi inte vart på evigheter, eller hur Linn!? ;) 
Eftersom det nu snart bara är en vecka kvar tills jag ska åka hem så hoppas jag på att få mycket sol men nej då.. Gick ner till polen efter gymmet men där kunnde man inte ligga länge.. Det blåser verkligen jämt här =(

Nu har jag vart och handlat och gjort sushi`sar, sitter och väntar på att Linn ska komma hem från jobbet och jag tror hon har Sara med sig..
Vet inte riktigt vad som händer efter vi käkat, vi pratade om att gå på bio, den nya JamesBond filmen MEN jag blev lite sugen på att gå på rock`n roll-partyt som vi blivit bjudna på ute i Manly..
Hm, vi får se om jag lyckas övertala dom, Who knows...!!

Kram på er..


Kommentarer
Postat av: nea

Mamma sa att du hade skaffa blogg nu också, så jag blev lite sugen att hälsa på bloggen lite ;) ´Snart kommer syrran heem!! :D Kul de ska bli att se dej <3

2008-11-29 @ 13:28:14
Postat av: Lillemor

James Bond blev det inte mycket av =P haha, men oj så Rockiga vi var.. vad händer Evvan?! är det fel på oss eller alla andra?! jag tror alla andra.. nu ska vi sola eller nåt =) kram kram

2008-11-29 @ 23:26:40
URL: http://linnilimpan.blogg.se/
Postat av: bengan

en bild säger mer än tusen ord,det har jag läst nån annanstans eller....

2008-11-30 @ 16:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0